Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

ΚΡΑΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ...

Ένας τρόπος να εκδηλώσεις την τρυφερότητα προς τον άλλο… ένας τρόπος σωματικής έκφρασης μέσα σε μια σχέση.
Κράτα μου το χέρι… μου δίνει ασφάλεια και ζεστασιά, τρυφερότητα και αποδοχή, σε νιώθω εδώ, δίπλα μου, κοντά μου…
Κράτα μου το χέρι… νιώθω ότι επικοινωνώ μαζί σου και σε νιώθω κοντά μου. Νιώθω ότι μπορείς να με καταλάβεις χωρίς να σου μιλήσω… αλλά και ότι μπορώ να σου εκφράσω όλα όσα δεν μπορούν να βρουν τις κατάλληλες λέξεις για να σχηματίσουν φράσεις και να σου περιγράψουν όλα όσα νιώθω. 
Έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σχετικά με την επίδραση που έχει το να κρατάς το χέρι του συντρόφου όταν βιώνεις επώδυνες καταστάσεις διαπίστωσαν ότι αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχουμε καλύτερα τα συναισθήματά μας, να νιώθουμε μεγαλύτερη ασφάλεια και να βρίσκουμε πιο αποτελεσματικούς τρόπους αντίδρασης απέναντι σε καταστάσεις στρες.
 
Πάντα χρειαζόμαστε ένα χέρι για να κρατηθούμε… είτε είμαστε χαρούμενοι είτε είμαστε λυπημένοι. Ένα χέρι που θα μας κάνει να μην νιώθουμε μόνοι, να μην νιώθουμε απροστάτευτοι… 
Τα χέρια αποκαλύπτουν πολλά για τα συναισθήματά μας αλλά και για τις σκέψεις μας… Τα χέρια δίνουν ζεστασιά και τρυφερότητα, στοργή και ηρεμία, εμπιστοσύνη και δύναμη, είναι ο καθρέφτης των συναισθημάτων μας. Πόσο άνετα νιώθουμε με τον άλλο και πόσο κοντά συναισθηματικά; 
Κράτα μου το χέρι: ενισχύει το δεσμό, μας φέρνει πιο κοντά και μου δίνει μια υπόσχεση για το σήμερα, ίσως, και για το αύριο…
Κράτα μου το χέρι, με πάει λίγο πίσω, στην παιδική μου ηλικία, όταν ως παιδιά μας κρατούσαν από το χέρι… Μπορεί να με πάει λίγο πίσω, αλλά κάποιες φορές το έχω τόσο ανάγκη αυτό… είναι μια διέξοδος από την τωρινή ζωή μου, από τα προβλήματα που υπάρχουν και από όλα όσα με αγχώνουν. Ως παιδιά το κράτημα του χεριού μας προστάτευε και μας καθοδηγούσε, τώρα ως ενήλικες το κράτημα του χεριού τα ίδια πράγματα μας προσφέρει, αλλά από μια διαφορετική οπτική… μας κάνει να νιώθουμε ασφάλεια, προστασία και σιγουριά, είναι μια πυξίδα για τη σχέση μας… και μια ένδειξη για τη συναισθηματική μας κατάσταση… 
Related image


Πηγή:http://papadopsixologos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.